لوله کاروگیت لوله کاروگیت .

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت،از نوعی لوله هایی هستند که ساختار آن ها با دیگر لوله های پلیمری، متفاوت است. دیواره سطح خارجی این لوله ها به گونه است حلقوی شکل که ساخته شده است تا بتواند در مقابل فشارهای وارد شده از محیط، مقاومت از خود نشان دهد.

 

مهمترین مزایای لوله کاروگیت

در ادامه صحبت درباره لوله کاروگیت، لازم است به مزایای استفاده از این لوله دوجداره در خطوط لوله کشی آب و فاضلاب اشاره کنیم. انواع لوله های کاروگیت با قطر و اندازه های مختلف در کارخانه تولید می شوند. هزینه نصب و راه اندازی این لوله ها بسیار کمتر بوده و به دلیل وزن سبک، هزینه های حمل و نقل نیز کاهش پیدا می‌کند. حمل لوله های کاروگیت از کارخانه تا محل نصب به سادگی امکان پذیر است.

از دیگر مزایای لوله کاروگیت می‌توان به انعطاف پذیر بودن آنها و عدم شکنندگی اشاره کرد. اگرچه دیواره لوله های معمولی قابلیت ترک خوردگی دارند، دیواره لوله کاروگیت با مقاومت بالا در برابر ضربه یا شکستگی مقاوم است.

 

مشخصات فنی لوله کاروگیت

لوله تولیدی شرکت ناب زیست بعنوان محصول نهایی خط های تولید جهت استفاده در بخشهای مختلف شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب و اگوی های شهری دارای تائیدیه و استانداردهای بسیاری می باشند.

 

قیمت لوله کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص میشود.

از مهمترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت لوله کاروگیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-طول،قطر و ابعاد لوله

-کاربری لوله کاروگیت

-ضخامت دیواره  و نوع مواد اولیه پلی اتیلن که در ساخت استفاده شده است.

 

اهمیت دفع انواع فاضلاب با استفاده از لوله کاروگیت فاضلاب:

همراه با پیدایش لوله های پلیمری، مزیت لوله های کاروگیت هر روز بیش از پیش به تدریج برای مهندسان آشکار شدند، به این ترتیب، انواع لوله کاروگیت برای نصب در سیستم های دفع و انتقال انواع فاضلاب مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر، استفاده از لوله کاروگیت در سیستم های فاضلابی، حدود نیم قرن قدمت دارد.

 

مزایای نصب لوله کاروگیت فاضلاب:

دوام و استحکام، دو خصوصیت اصلی هستند که در لوله کاروگیت فاضلابی که در زیر زمین نصب می شود وجود داشته باشند. در این صورت، لوله ها به راحتی قادر خواهند بود فشار لایه های فوقانی خاک را تحمل کنند. نصب این لوله ها در زیر زمین علاوه بر اینکه هزینه ها را کاهش می دهد، موجب کارکرد لوله تا حدود ۱۰۰ سال، بدون تغییر و تخریب خواهد شد.

یکی از مهمترین پروانه ها و استانداردهایی که شرکتهای تولید کننده لوله های PE با دیواره ساختمند و سطح بیرونی غیر صاف می بایست حتما داشته باشند استاندارد شماره 3-9116 می باشد که به توان تولید کارخانه در قطرهای بیش از 1400 متر و تحت نظارت اداره استاندارد ایران اشاره دارد .

اگر تصمیم دارید لوله کاروگیت را برای خطوط لوله کشی انتخاب کنید، گروه صنعتی ناب زیست را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

برچسب: لوله کاروگیت، کارخانه لوله کاروگیت، تولید کننده لوله کاروگیت، قیمت لوله کاروگیت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۴۰ توسط:ناب زیست موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده